Wanneer komen jullie langs voor reparatie?

Dit is afhankelijk of je een onderhoudscontract hebt aangeschaft bij aankoop. Heb je een onderhoudscontract, dan streven wij ernaar om met 24 uur op locatie te zijn. Heb je geen onderhoudscontract dan streven wij ernaar om met 48 uur op locatie te verschijnen. 

Hoe ziet de dag van de reparatie eruit?

Voorafgaand heb je al een mail ontvangen met de afgesproken datum omtrent de reparatie. Op de dag van de reparatie komen zal de monteur circa 30 minuten voor aanvang contact met je opnemen. Mocht de monteur door omstandigheden vertraging hebben opgelopen op de dag van de reparatie, dan zal dit vroegtijdig gecommuniceerd worden. 

Wat houdt spoed in?

Een spoedmelding betekent dat er mankementen aan het voertuig zijn geconstateerd, waardoor het voertuig niet meer kan of wilt rijden. Dit betekend dat je niet de beste service kunt leveren die jij aan de klant belooft, het probleem moet daarom zo snel mogelijk opgelost worden. Op het online service formulier kun je aanvinken of de […]

Wat houd een onderhoudsbeurt precies in?

Tijdens een onderhoudsbeurt controleert de monteur alle essentiële onderdelen van het voertuig. Bij eventuele gebreken zal de monteur het desbetreffende onderdeel vervangen, zodat het voertuig veilig de weg op kan.

Wat houdt het onderhoudscontract in?

Het Delivery Support onderhoudscontract is om het bezorgen te ontzorgen. Daarnaast brengt het nog vele voordelen met zich mee, deze kun je zien in onderstaand tabel. Onderhoudscontracten zijn mogelijk voor benzine scooters, dit zal op factuurbasis zijn. Recht op 24 uurs service indien prioriteit1 van toepassing is. Het vervangen van banden valt niet onder het […]

Als mijn voertuig stuk is, krijg ik dan vervangend vervoer?

Ja natuurlijk, kan de reparatie niet op locatie uitgevoerd worden krijg je van ons een leenvoertuig. Hierdoor kunt je nog steeds bezorgen en hebben wij de tijd op jouw voertuig weer klaar te maken voor gebruik. Bij het hebben van een onderhoudscontract worden hier geen extra kosten voor gerekend. Bij het niet hebben van een […]

Hoe weet ik wanneer iemand langskomt?

Nadat de aanvraag in goede orde is ontvangen en de reparatie op de planning staat krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de afgesproken tijd.