Wanneer komen jullie langs voor reparatie?

Als je een onderhoudscontract hebt aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 24 uur op de desbetreffende locatie te zijn. Heb je geen onderhoudscontract aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 48 uur op de desbetreffende locatie te verschijnen. 

Hoe ziet de dag van de reparatie eruit?

Voorafgaand heb je een mail ontvangen van ons met de afgesproken datum omtrent de reparatie. Op de dag van de reparatie zal de monteur circa 30 minuten voor aanvang contact met je opnemen. Mocht de monteur door omstandigheden vertraging hebben opgelopen op de dag van de reparatie, dan zal dit vroegtijdig gecommuniceerd worden. 

Wat houdt spoed in?

Een spoedmelding betekent dat er mankementen aan het voertuig zijn geconstateerd waardoor het voertuig niet meer kan of wilt rijden. Dit betekent ook dat jij niet de beste service kunt leveren die jij aan de klant beloofd, het probleem moet daarom zo snel mogelijk worden opgelost.  Op het online service formulier kun je aanvinken of […]

Wat houdt een onderhoudsbeurt precies in?

Tijdens een onderhoudsbeurt controleert de monteur alle essentiële onderdelen van het voertuig. Bij eventuele gebreken zal de monteur het desbetreffende onderdeel vervangen, zodat het voertuig weer veilig de weg op kan.

Wat houdt het onderhoudscontract in?

Het Delivery Support onderhoudscontract is er voor om het bezorgen te ontzorgen. Daarnaast brengt het nog vele voordelen met zich mee, deze zijn weergegeven in onderstaand tabel. Onderhoudscontracten zijn mogelijk voor benzine scooters, dit zal op factuurbasis zijn. Recht op 24-uurs service indien prioriteit 1 van toepassing is. Het vervangen van banden valt niet onder […]

Als mijn voertuig stuk is, krijg ik dan vervangend vervoer?

Ja, je krijgt dan een vervangend vervoersmiddel. Kan de reparatie niet op locatie uitgevoerd worden krijg je van ons een leenvoertuig. Hierdoor kan je nog steeds bezorgen en hebben wij de tijd om jouw voertuig weer klaar te maken voor gebruik. Bij het hebben van een onderhoudscontract worden hier geen extra kosten voor gerekend. Wanneer […]

Hoe weet ik wanneer iemand langskomt?

Nadat de aanvraag in goede orde is ontvangen en de reparatie op de planning staat, krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de afgesproken tijd.