Moet ik zelf een verzekering afsluiten?

Nee, wij faciliteren via onze partner de verzekeringen voor jouw bezorgvoertuigen. Hierdoor heeft u alles verzekerd bij een partner en voorkomt dit dat je bij eventuele ongevallen of schade meerdere partijen moet benaderen.   

Wanneer komen jullie langs voor reparatie?

Als je een onderhoudscontract hebt aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 24 uur op de desbetreffende locatie te zijn. Heb je geen onderhoudscontract aangeschaft bij aankoop, dan streven wij ernaar om binnen 48 uur op de desbetreffende locatie te verschijnen. 

Hoe ziet de dag van de reparatie eruit?

Voorafgaand heb je een mail ontvangen van ons met de afgesproken datum omtrent de reparatie. Op de dag van de reparatie zal de monteur circa 30 minuten voor aanvang contact met je opnemen. Mocht de monteur door omstandigheden vertraging hebben opgelopen op de dag van de reparatie, dan zal dit vroegtijdig gecommuniceerd worden. 

Wat houdt spoed in?

Een spoedmelding betekent dat er mankementen aan het voertuig zijn geconstateerd waardoor het voertuig niet meer kan of wilt rijden. Dit betekent ook dat jij niet de beste service kunt leveren die jij aan de klant beloofd, het probleem moet daarom zo snel mogelijk worden opgelost.  Op het online service formulier kun je aanvinken of […]

Wat houdt een onderhoudsbeurt precies in?

Tijdens een onderhoudsbeurt controleert de monteur alle essentiële onderdelen van het voertuig. Bij eventuele gebreken zal de monteur het desbetreffende onderdeel vervangen, zodat het voertuig weer veilig de weg op kan.

Wat houdt het onderhoudscontract in?

Het Delivery Support onderhoudscontract is er voor om het bezorgen te ontzorgen. Daarnaast brengt het nog vele voordelen met zich mee, deze zijn weergegeven in onderstaand tabel. Onderhoudscontracten zijn mogelijk voor benzine scooters, dit zal op factuurbasis zijn. Recht op 24-uurs service indien prioriteit 1 van toepassing is. Het vervangen van banden valt niet onder […]

Ik ben mijn fietssleutel kwijt, wat nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je de sleutel van het slot verliest, dit is gelukkig geen ramp. Je kunt gemakkelijk een nieuwe sleutel aanvragen via onze partner. Let op!: Je kunt hier alleen een nieuwe sleutel aanvragen voor het slot en niet voor het accuslot. 

Mijn fiets is gestolen, wat nu?

Meldt dit zo spoedig mogelijk bij ons en doe aangifte! Maakt alvast foto’s van de 2 sleutels van het fietsslot. Deze foto stuur je gezamenlijk met de aangifte naar ons toe.  In de tussentijd heb je van ons al een schadeformulier ontvangen. Vul deze in en stuur het zo spoedig mogelijk retour. Wij melden de […]

Wat moet ik doen bij schade?

Geef via info@deliverysupport.nl door dat je schade hebt aan één van jouw voertuigen. Vul alvast het schadeformulier in en stuur deze naar ons op.  Je krijgt van ons dan een mail met een aantal documenten die je moet invullen, zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij het doorsturen naar de verzekering. Zij beoordelen de schade. […]

Wat valt er onder schade?

Onder schade valt schade aan eigen voertuig gemaakt door 3de of door een aanrijding waar jij de schuldige in bent.