Moet ik zelf een verzekering afsluiten?

Nee, het is niet nodig om bij Delivery Support zelf je verzekering af te sluiten. Wij faciliteren via onze partner de verzekeringen voor onze verschillende bezorgvoertuigen.  

Wat zijn de voor- en nadelen van lease/koop?

Bezorgvoertuigen zijn een grote investering, zeker voor een startende ondernemer. Door een voertuig te leasen kun je dit hoge investeringsbedrag verspreiden over 12, 24 of 36 maanden. Ook als je niet direct het geld hebt om bezorgvoertuigen te faciliteren, kan lease een uitstekende oplossing zijn. Hierdoor betaal je een vast bedrag per maand en kunt […]

Wat is de levertijd van de E-bike?

Wij streven ernaar om na het akkoord gaan met de offerte, binnen 3 weken te leveren. Hoe sneller wij alle gegevens hebben, des te eerder wij het proces in gang kunnen zetten. Bij customized voertuigen kunnen wij de 3 weken levertijd niet garanderen. Het is tevens ook mogelijk om het voertuig bij ons op locatie […]

Als mijn voertuig stuk is, krijg ik dan vervangend vervoer?

Ja, je krijgt dan een vervangend vervoersmiddel. Kan de reparatie niet op locatie uitgevoerd worden krijg je van ons een leenvoertuig. Hierdoor kan je nog steeds bezorgen en hebben wij de tijd om jouw voertuig weer klaar te maken voor gebruik. Bij het hebben van een onderhoudscontract worden hier geen extra kosten voor gerekend. Wanneer […]

Hoe weet ik wanneer iemand langskomt?

Nadat de aanvraag in goede orde is ontvangen en de reparatie op de planning staat, krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de afgesproken tijd.