Welke kosten komen er kijken bij een reparatie?

Het uitvoeren van een reparatie bestaat uit een aantal kostenposten. Allereerst hanteren wij voorrijkosten als je niet in het bezit bent van een onderhoudscontract. Dit is zijn de kosten die gemaakt worden om op locatie te arriveren.  Daarnaast hanteren wij een standaard uurtarief voor de monteur. Als laatste komen de kosten van eventuele onderdelen er […]

Moet ik eerst betalen voordat ik de fietsen krijg?

Ja, je dient uiterlijk 7 dagen voor de levering van de voertuigen het volledige bedrag te hebben overgemaakt op de rekening van Delivery Support. Hebben wij het geld niet binnen op de dag van de uitlevering, dan kunnen wij de voertuigen niet leveren. Ook bij het kiezen voor customized voertuigen is het belangrijk dat het […]

Is na het leasecontract de fiets van mij?

Na het leasecontract is de fiets eigendom van Delivery Support. Na deze periode heb je de mogelijkheid om het contract af te kopen. Afhankelijk van de staat van het voertuig wordt er een bedrag vastgesteld.  Let op: Restauratie kosten zijn uitgesloten

Welke gegevens moet ik bij de hand hebben?

Om het proces in gang te zetten hebben wij het volgende van u nodig: KVK uittreksel IBAN voor de facturatie  Akkoord op de offerte  RAL-kleur inclusief logo om uw reclame op te fiets te plaatsen 

Wat krijg ik bij de uitlevering?

Natuurlijk krijg je van ons de voertuigen die je bij ons hebt aangeschaft met de bijbehorende accessoires. Daarnaast doet de monteur een final check om te kijken of alle voertuigen functioneren en of ze klaar zijn voor gebruik. Na het overhandigen van de voertuigen zal de monteur bereid zijn om eventuele vragen of onduidelijkheden te […]