Garantie & Verzekeringen

Hier lees je de meest gestelde vragen over onze garantievoorwaarden, verzekeringen en wat te doen bij garantie- en schadegevallen. Staat jouw vraag er niet tussen of kun je je antwoord niet vinden? Neem dan contact op met een van onze experts.

Je kunt ons bereiken via onderstaand telefoonnummer en mailadres:

Tel: +31 318 209 423
Email:info@deliverysupport.nl

Ik ben mijn fietssleutel kwijt, wat nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je de sleutel van het slot verliest, dit is gelukkig geen ramp. Je kunt gemakkelijk een nieuwe sleutel aanvragen via onze partner. Let op!: Je kunt hier alleen een nieuwe sleutel aanvragen voor het slot en niet voor het accuslot. 

Mijn fiets is gestolen, wat nu?

Meldt dit zo spoedig mogelijk bij ons en doe aangifte! Maakt alvast foto’s van de 2 sleutels van het fietsslot. Deze foto stuur je gezamenlijk met de aangifte naar ons toe. 

In de tussentijd heb je van ons al een schadeformulier ontvangen. Vul deze in en stuur het zo spoedig mogelijk retour. Wij melden de diefstal aan bij de verzekering en houden je verder op de hoogte. Is de aanvraag goedgekeurd, dan plaatsen wij zo nodig een leenfiets en zorgen wij ervoor dat je zo spoedig mogelijk beschikt over een nieuwe fiets.

Wat moet ik doen bij schade?

Geef via info@deliverysupport.nl door dat je schade hebt aan één van jouw voertuigen. Vul alvast het schadeformulier in en stuur deze naar ons op. 

Je krijgt van ons dan een mail met een aantal documenten die je moet invullen, zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij het doorsturen naar de verzekering. Zij beoordelen de schade. Houdt er rekening mee dat er per schade geval een bedrag van €250,- gerekend wordt.

 

Wat valt er onder schade?

Onder schade valt schade aan eigen voertuig gemaakt door 3de of door een aanrijding waar jij de schuldige in bent.

Waar ben ik voor verzekerd?

Alle informatie wat betreft de verzekering(en) kun je teruglezen in de algemene voorwaarden.

 

Moet ik zelf een verzekering afsluiten?

Nee, het is niet nodig om bij Delivery Support zelf je verzekering af te sluiten. Wij faciliteren via onze partner de verzekeringen voor onze verschillende bezorgvoertuigen.

 

Wat gebeurt er als ik recht heb op garantie?

Als eventuele reparaties of vervangingen vallen onder de garantievoorwaarden, dan zullen wij al deze kosten dekken. 

Wat als ik geen garantie geval heb?

Reparaties of vervangingen die niet vallen onder de garantievoorwaarden, zullen in rekening gebracht worden. Dit communiceren wij altijd van te voren zodat jij weet waar je aan toe bent.

Hoelang heb ik garantie op mijn voertuig?

Op onze producten geldt de volgende garantiebepaling en garantieduur:

  • Op de motor, accu, sensor, display en controller geldt een garantietermijn van 3 maanden zonder servicecontract, met een servicecontract wordt dit verlengd naar 6 maanden. 

LET OP!  De garantie op de goederen is enkel van toepassing op de originele onderdelen en producten die door de leverancier zijn geleverd, aangepast of aangebracht.