Facturatie

Hier lees je de meest gestelde vragen over het facturatieproces, betalingen en de gegevensverwerking bij Delivery Support. Staat jouw vraag er niet tussen of kun je je antwoord niet vinden? Neem dan contact op met een van onze experts.

Je kunt ons bereiken via onderstaand telefoonnummer en mailadres:

Tel: +31 318 209 423
Email:info@deliverysupport.nl

Hoe kan ik mijn facturen opvragen?

Facturen kun je gemakkelijk opvragen via info@deliverysupport.nl Let op!: Vermeld in de mail duidelijk je klantgegevens en het factuurnummer.  

Wat als ik openstaande facturen heb?

Openstaande facturen dienen betaald te worden binnen de afgesproken betalingstermijn. Zijn deze niet betaald of is er niks gecommuniceerd, dan zullen wij helaas geen service meer leveren. 

Wanneer dienen de facturen betaald te worden van een fiets?

Facturen dienen altijd betaald te worden voor de uitlevering. Is de factuur van de elektrische fiets nog niet betaald, dan kunnen wij deze helaas niet leveren.

 

Wanneer dienen de facturen betaald te worden van onderhoud/reparatie?

Een service factuur beschikt over een betalingstermijn van 14 dagen. Mocht er niet betaald zijn binnen dit termijn, dan wordt er helaas geen service meer verleend.

Hoe kan ik betalen?

Openstaande facturen kunnen gemakkelijk betaald worden via Ideal. Daarnaast is het ook mogelijk om een SEPA machtiging aan ons af te geven. Hierdoor worden de service-facturen automatisch afgeschreven.

Hoe krijg ik mijn facturen?

De factuur wordt altijd digitaal aangeleverd, dit betekend dat je de factuur van ons in je mailbox ontvangt. Kun je hem niet vinden? Check voor de zekerheid je spambox. Ben je de factuur verloren of kun je hem niet vinden, dan kun je altijd contact met ons opnemen.