Service

Hier lees je de meest gestelde vragen omtrent onze dienstverlening, reperaties, serviceverzoeken en andere onderwerpen. Staat jouw vraag er niet tussen of kun je je antwoord niet vinden? Neem dan contact op met een van onze experts.

Je kunt ons bereiken via onderstaand telefoonnummer en mailadres:

Tel: +31 318 209 423
Email: service@deliverysupport.nl

Wanneer komen jullie langs voor reparatie?

Dit is afhankelijk of je een onderhoudscontract hebt aangeschaft bij aankoop. Heb je een onderhoudscontract, dan streven wij ernaar om met 24 uur op locatie te zijn. Heb je geen onderhoudscontract dan streven wij ernaar om met 48 uur op locatie te verschijnen. 

Hoe ziet de dag van de reparatie eruit?

Voorafgaand heb je al een mail ontvangen met de afgesproken datum omtrent de reparatie. Op de dag van de reparatie komen zal de monteur circa 30 minuten voor aanvang contact met je opnemen. Mocht de monteur door omstandigheden vertraging hebben opgelopen op de dag van de reparatie, dan zal dit vroegtijdig gecommuniceerd worden. 

Wat houdt spoed in?

Een spoedmelding betekent dat er mankementen aan het voertuig zijn geconstateerd, waardoor het voertuig niet meer kan of wilt rijden. Dit betekend dat je niet de beste service kunt leveren die jij aan de klant belooft, het probleem moet daarom zo snel mogelijk opgelost worden.

Op het online service formulier kun je aanvinken of de reparatie met spoed uitgevoerd moet worden. Het is belangrijk dat de situatie zo duidelijk mogelijk wordt beschreven, zodat wij een duidelijk beeld hebben van het mankement. 

Wat houd een onderhoudsbeurt precies in?

Tijdens een onderhoudsbeurt controleert de monteur alle essentiële onderdelen van het voertuig. Bij eventuele gebreken zal de monteur het desbetreffende onderdeel vervangen, zodat het voertuig veilig de weg op kan.

Wat houdt het onderhoudscontract in?

Het Delivery Support onderhoudscontract is om het bezorgen te ontzorgen. Daarnaast brengt het nog vele voordelen met zich mee, deze kun je zien in onderstaand tabel.

  • Onderhoudscontracten zijn mogelijk voor benzine scooters, dit zal op factuurbasis zijn.
  • Recht op 24 uurs service indien prioriteit1 van toepassing is.
  • Het vervangen van banden valt niet onder het onderhoudscontract, hier komen kosten bij kijken.

Als mijn voertuig stuk is, krijg ik dan vervangend vervoer?

Ja natuurlijk, kan de reparatie niet op locatie uitgevoerd worden krijg je van ons een leenvoertuig. Hierdoor kunt je nog steeds bezorgen en hebben wij de tijd op jouw voertuig weer klaar te maken voor gebruik. Bij het hebben van een onderhoudscontract worden hier geen extra kosten voor gerekend. Bij het niet hebben van een onderhoudscontract worden er kosten gerekend voor het plaatsen van een leenvoertuig.

Waar kan ik het framenummer vinden?

Het framenummer kun je vinden aan binnenkant van het frame, recht onder de accu. 

Worden er reparaties/onderhoud uitgevoerd in het weekend?

Ja, bij Delivery Support staan onze experts 7 dagen in de week klaar om jou van de beste service te voorzien.

Hoe weet ik wanneer iemand langskomt?

Nadat de aanvraag in goede orde is ontvangen en de reparatie op de planning staat krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de afgesproken tijd.

Wordt er contact met mij opgenomen als ik een serviceverzoek heb ingediend?

Ja, na het versturen van een aanvraag, zullen wij jouw verzoek in behandeling nemen. Op het moment dat de aanvraag is geaccepteerd krijg je een bevestigingsmail met daarin de datum van de reperatie.

Welke kosten komen er kijken bij een reperatie?

Het uitvoeren van reparaties bestaan uit een aantal kostenposten. Allereerst hanteren wij voorrijkosten als je niet in het bezit bent van een onderhoudscontract. Dit is zijn de kosten die gemaakt worden om op locatie te arriveren. 

Daarnaast hanteren wij een standaard uurtarief voor de monteur. Als laatste komen de kosten van eventuele onderdelen er nog bij. Alle gemaakte kosten kun je altijd terugvinden op de factuur.

Ben je het niet eens met de factuur? Dan kun je altijd contact opnemen via info@deliverysupport.nl

 

Hoe laat ik weten dat mijn voertuig een onderhoudsbeurt nodig heeft?

Op de website kun je het online serviceformulier invullen, deze kun je vinden onder het kopje Service.

Worden er voorrijkosten gerekend als ik een reparatie heb?

Dit is afhankelijk of je een onderhoudscontract bij ons hebt afgenomen en of de reparatie onder de garantie valt. Hiervoor kun je het best contact opnemen met onze service afdeling.           

Worden er voorrijkosten gerekend als ik geen onderhoudscontract heb?

Ja, als je geen onderhoudscontract hebt rekenen wij een standaard tarief van 40,-.

Worden er voorrijkosten gerekend als ik een onderhoudscontract heb?

Nee, het voordeel van een onderhoudscontract is dat wij geen voorrijkosten rekenen. 

 

Hoe dien ik een serviceverzoek in?

  1. Ga naar www.deliverysupport.nl/service
  2. Voer het formulier volledig in door middel van het framenummer van de fiets en/of kenteken van de scooter, het invullen van het keuze menu en een foto van het geconstateerde probleem. 
  3. klik vervolgens op versturen. 

Het is belangrijk dat het probleem duidelijk wordt beschreven. Op deze manier kunnen wij de situatie goed inschatten en de reparatie zo snel mogelijk uitvoeren.

Hoe werkt een service melding?

Delivery Support behandeld de aanvragen aan de hand van een prioriteitenmatrix:

Een serviceverzoek dient voor 23:00 verstuurd te worden , anders word dit verzoek automatisch de volgende dag pas opgepakt. 

Nadat je het serviceformulier online hebt ingevuld, krijg je van ons een bevestigingsmail. Afhankelijk van de prioriteit en het bezitten van een onderhoudscontract ja of nee, wordt het verzoek binnen 24 of 48 uur opgepakt. Vervolgens krijg je van ons een bevestiging met een tijdsindicatie.